Péntek, 11.22.2024, 4:46 PM

Az én honlapom

Főoldal | Regisztráció | Belépés
Üdvözöllek Vendég
RSS
Statisztika

Online összesen: 2
Vendégek: 2
Felhasználók: 0
Belépés
Keresés
Naptár
«  November 2024  »
HKSzeCsPSzoV
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Barátaink:
  • Honlap létrehozása
  • Ingyenes online játékok
  • Online Munkaasztal
  • Oktató videók
  • uCoz Rajongók Oldala
  • Janny Wurts


    Művei:

     

     

    A fény és az árnyék háborúja - sorozat:

     

    1. A ködszerzet átka1-2

     

    Athera világát örökös köd borítja, az égboltot a gonosz Ködszellem átka sötétíti el. Az egyetlen reményt a Szellem rontásának megtörésére a két féltestvér - Arithon, az Árnyékmester és Lysaer, a Fény Ura - egyesített hatalma jelentheti.

    Arithon és Lysaer kénytelenek rájönni, hogy olyan események sodrába kerültek, melyet legmélyebb meggyőződésük diktál. A tét azonban sokkal nagyobb, mint egyetlen ütközet a Ködszellemmel, amellyel a Hetek Szövetségének mágusai nagyon is tisztában vannak. A szembenálló felek között teremtheti meg az egyensúlyt a két testvér; az egész kontinens békéje és jövője a kezükben van.

    Janny Wurts számos, angol nyelven kiadott sikeres fantasy regény szerzője, mint például a Hóvihar mestere, vagy a Tűzkör trilógia. A magyar közönség a Raymond E. Feisttel közösen írt Birodalom trilógiából ismerheti munkásságát.

     

    Az Őrült Próféta Jóslata beteljesült: a távoli világból érkezett hercegek együttműködése elűzte a Ködszellemet Athera égboltjáról. De a két féltestvér, Arithon és Lysaer további, még szorosabb összefogására van szükség a sokat szenvedett világ békéjének helyreállítására. Minden rendben zajlik, egészen a koronázási szertartások kezdetéig.

    A Ködszellem átka azonban továbbszáll a két elpusztítójának az elméjére, újraélesztve a kettőjük között feszülő, hét nemzedéknyi véres ellentéteket. Félreértések sorozatát követően Arithon, az Árnyékmester kénytelen a hegyek közé menekülni, és elfogadni az északi barbár törzsek védelmét, miközben Lysaer, többszörös túlerőben lévő hadsereggel indul gyűlölt féltestvére elpusztítására.

     

     

    2. Merior hajói1-2

     

    A strake-erdei mészárlás után törékeny béke időszak köszönt a kontinensre. A szemben álló felek súlyos veszteségeket szenvednek, és sebeiket nyalogatva vonulnak vissza. De a háttérben már mindenki az újabb konfliktusra készül

    A Hetek szövetsége a két herceget sújtó átok megtörésén fáradozik. Trónra ültetik Havish uralkodóját, hogy legalább az egyik nagykirályságban megszilárduljon a rend. Lysaer szövetségeseket gyűjt, és hozzákezd ősei székhelye, Avenor újjáépítéséhez.

    Arithon, miután elhagyja az északi törzseket, ha elrejtőzik, azzal elejét veheti egy újabb véres háborúnak. Az eredetileg a védelmére rendelt Dakar azonban igyekszik keresztülhúzni számításait, miközben Morriel, a korianek nagyasszonya öt év óta hiábavalóan próbál a nyomára bukkanni…

     

    Arithon legkedvesebb szenvedélye, a zene áldozatává válik. Játékával felébreszti a paráv energiafókuszt Jaelotban, romba döntve az emberi tudatlanság építményeit. Athera új mesterbárdja azonban nem sokáig kesereghet az egymást követő tragédiák miatt. A Hetek Szövetsége fontos feladattal bízza meg, mielőtt eredeti tervének megfelelően Merior felé vehetné útját.

    Lysaer hatalmas, jól szervezett hadserege késlekedés nélkül ered a nyomába. Az Árnyékmester természetes közegébe, a tengerre menekül, hogy elkerülje üldözőit, magához ragadva a kezdeményezést. Vajon a számos ellenség és a fogyatkozó szövetségesek egyenlőtlen küzdelmével nyer-e annyi haladékot, hogy megépüljön a flotta, amellyel az eltűnt ősi népek felkutatására indulhat?

     

     

    3. A vastmarki ütközet1-2

     

    A Hetek Szövetségének varázslói ismét tanácskozásra gyűlnek az Althain Toronyban, miután a váratlanul visszatérő Kharadmon rossz híreket hoz a Délkapun túli világokból. Az őt üldöző kísértetek ellen hosszú távon egyedül a mesterbárd adománya jelenthet megoldást, akinek mindenáron életben kell maradnia.

    De Arithon egyre kilátástalanabb helyzetbe kerül. Miután a Meriorban készülő hajói a tűz martalékává válnak, ugyanolyan nincstelenként kell elmenekülnie a faluból, ahogy érkezett. Lysaer ugyanis legújabb szövetségeseivel, a s'Brydionokkal késlekedés nélkül a nyomába ered. Arithon Vastmarkba menekül, és itt próbál elrejtőzni az őt üldöző hadsereg elől. Hamarosan a tudomására jut, hogy Talith hercegnő fegyveres kíséret nélkül indult el rég nem látott férjéhez…

     

    Arithon és Dakar Vastmark hegyeit járják, hogy a herceg az ottani törzsek íjászaiból szervezzen magának hadsereget. A pásztorok mostoha körülmények között tengetik mindennapjaikat, ezért elfogadják az Árnyékmester ajánlatát, aki bőséges fizetséget és jobb életkörülményeket kínál nekik.

    A Talith hercegnőért kapott váltságdíj elegendőnek bizonyul a költségek fedezésére. De az aranyérméket szállító avenori gályát kirabolják, és Arithon értékes időt nyer. Amikor Ostermere-ben, Eldir király udvarában a Hetek szövetségének felügyeletével hozzájut a másodjára is összegyűjtött pénzhez, már újabb terven töri a fejét, amivel elejét vehetné a minden eddiginél véresebbnek ígérkező vastmarki ütközetnek…

     

     

    4. A száműzött herceg1-2

     

    A vastmarki háború után a szemben álló felek a sebeiket nyalogatva vonulnak vissza. Arithon s'Ffalenn útnak indult, hogy az elveszett kontinensen, Kathtairren akadjon az ősi fajok nyomára. Az évekig tartó expedíció azonban nem járhat sikerrel, amivel a Hetek Szövetsége és az Árnyékmesterrel tartó Dakar nagyon is tisztában van…

    Lysaer s'Ilessid új alapokra helyezi a birodalmát. Egy rendelettel törvényessé teszi a barbárok rabszolgasorba taszítását; de ez csupán első lépés az új rend kialakítása felé. A Fény Szövetségének célja, hogy megszabaduljon a régi hagyományoktól, és a világ feletti uralmat az emberiség kezébe adja. A herceg attól sem riad vissza, hogy magát az istenek küldöttjének kikiáltva új vallást alapítson…

     

    A korianek nagyasszonya szövetkezik a Fény Hercegével, hogy közös erővel fogják el az Árnyékmestert. A nagy erejű varázslat hálójában rekedő varázslónő szerepét az utódja, Lirenda veszi át, aki azonban kisebb módosításokat eszközöl a tervben. Arithon kénytelen elmenekülni Folyóvégből, de a sebesült Caolle-t hátra kell hagynia…

    Az üldözői előtt alig néhány lépésnyire járó Árnyékmester egyre reménytelenebb helyzetbe kerül. Miután utolsó erejével megmenti a királyi inkvizítor által halálra ítélt Skarlát Felirint, a bajkeverő vándorénekest, bezárul körülötte a csapda. A Hetek Szövetsége ugyan felajánlja a segítségét, de a Sötét Kör, azaz a sárkányálom valóságában semmi sem garantálhatja a túlélést…

     

     

    5. Össze esküvés1-2

     

    A korianek csapdájából kicsúszó Arithon megfogadja, hogy többé nem lép Athera földjére. A kegyvesztett Első Varázslónő azonban nem adja fel a reményt, hiszen csak a herceg elfogásával szerezheti vissza hőn áhított pozícióját. A sikerre ugyan éveket kell várni, de Elairának és a gyermek Fionn Areth-nek már most meg kell hoznia az áldozatot.

    A Hetek Szövetsége nem tudja elejét venni a Koriathain összeesküvésnek, mert a Tysanben dúló háború katasztrófával fenyeget. A föld védelmére rendelt varázslóknak meg kell akadályozniuk, hogy az etarrai elit csapatok felégessék a Caith-erdőt, a barbárok utolsó búvóhelyét, a parávok szent rengetegét.

    Miközben az ősi fajok után kutató Arithon a messzi tengereken hajózik, a féltestvére ismét megnősül. Lysaer felesége egészséges fiúgyermeknek ad életet, aki felnőve talán apja örökébe léphet…

     

    A Hetek Szövetsége Earle romjainál tart gyűlést, hogy a kentaur őrzők által a kövekbe ágyazott őselemek segítségével feltárják Athera jövőjét. A varázslók sikerrel járnak, és megkönnyebbülve veszik tudomásul, hogy legalább tizenkét nyugodt esztendő áll előttük.

    Ennek leteltével azonban felnő a Lirenda varázslata által Arithon hasonmásává alakított Fionn Areth. Az ifjú elhagyja az otthonát, és nem is tud arról, hogy valójában a korianek jelölték ki számára az utat. Az egyszerű pásztorfiút Jaelotba irányítják, a városba, amelyet korábban az Árnyékmester félig lerombolt.

    Fionn Areth-et börtönbe vetik, és a s'Ffalenn által elkövetett bűnökért halálra ítélik. Morriel és Lirenda összeesküvése a végkifejlet felé közeledik, mert a könyörület erénye a városba irányítja Arithont, hogy kiszabadítsa az ártatlan ifjút, akinek miatta kell szenvednie…

     

     

    Letöltés itt:

    Letölt
    Copyright MyCorp © 2024
    Ingyenes honlapszerkesztő - uCoz