ELAINE CUNINGHAM
Művei:
Dal és kard - sorozat:
1. Árny elf
Holdpenge Arilyn a Birodalmak két legjobb bérgyilkosának egyike. Tán ő maga mindkettő. Cormyrtól Vízmélyváráig valaki módszeresen gyilkolja a Kobzosokat. A szálak a félelf kalandozóhoz, Holdpenge Arilynhez vezetnek. Vajon ő az orgyilkos, vagy pont ő a következő áldozat? Furcsa álmok gyötrik, láthatatlan árnyak lopóznak a nyomában. Arilynnek meg kell fejtenie ősi kardja minden titkát, hogy szembe nézhessen a Kobzos Gyilkossal.
2. Elf dal
A vízmélyvári bárdok egy rejtélyes varázslat áldozatául esnek. Átírják az emlékeiket, és új, veszélyes legendákkal gazdagítják a repertoárjukat. Khelben Arunsun, Vízmélyvára fővarázslója összeesküvést sejt. Megbízza Danilót, a Kobzos varázslót és bárdjelöltet, hogy nézzen szembe egy zöld sárkánnyal, a rejtély kulcsával. Ennek érdekében Danilo szövetségre lép régi ellenségével, Elaith Craulnoburral, a csavargó elffel. Danilo és két új társa, egy különleges képességekkel bíró aranyelf vándorénekes, és egy éles eszű törpe nő, hamarosan rejtvények és találós kérdések szövevényes hálójában találja magát. A bárdok élete keményebb, mint azt valaha is gondolta, és Danilónak minden erejére szüksége lesz, hogy irányítani tudja újonnan szerzett különleges hatalmát.
3. Ezüst árnyak
Holdpenge Arilyn mindig is félt az árnyelftől, kardja mágikus esszenciájától. Amikor megismeri a rettenetes igazságot örökül kapott holdpengéjéről, megesküszik, hogy kijátssza a végzetét. Sorsának elkerülése személyes elkötelezettséggé válik: a siker érdekében mindenre elszánt Arilynnek kockára kell tennie mindazt, ami a szívének kedves.
4. Tövisvár
Valami nincs rendjén a Ragyogás Városában. Új Zhentarim-veszély leselkedik Vízmélyvára sötétjében. Bronwyn, a hamiskás kobzos, Khelben Arunsun főmágustól megbízást kap, hogy keresse fel rég elvesztett apját, és szerezze vissza veszélyes örökségét. Küldetése során felfedez egy családi titkot, amely nemcsak őt magát, de a Kobzosok szövetségét is pusztulással fenyegeti.
5. Az álomgömbök
Üdvözöljük Vízmélyvárában.
Itt minden elképzelhetőt meg lehet vásárolni. Még az álmok is eladók, ha valaki hajlandó megfizetni az árat. Amikor az álomgömbök kereskedelme veszélybe sodorja nemrég meglelt féltestvére életét, Danilo Thann egyesíti erőit Holdpenge Arilynével, hogy együtt felfedjék e halálos üzlet eredetét. Kutatásuk Vízmélyvára legsötétebb zugaiba vezeti őket, és olyan személyes titkokhoz, amelyek mindkettőjüket tönkre tehetik.
Elaine Cunningham visszatér a Ragyogás Városába, azokhoz a szereplőkhöz, akik a FORGOTTEN REALMS egyik legnépszerűbb szerzőjévé tették.
Fény és árnyék - sorozat:
1. A varázsló lánya
Baenre Anya évszázadokon keresztül uralkodott Menzoberranzan fölött. Halála után azonnal kezdetét vette a hatalmi harc. A sötételfek világában ez rendjénvaló. Legalábbis a legtöbb drow így véli.
Liriel Baenre egy drow varázsló kalandvágyó lánya, aki megszállottan keresi a kalandot, mint fajtársai a bosszú lehetőségét. Amikor végre megtalálja a módját, hogy a felszínre vigye sötételf mágiájának minden erejét, útra kel. Fent azonban ellenségesen fogadják. Mi több, sötét otthonából is üldözőbe veszik. Az események során rá kell döbbennie, hogy egyetlen szövetségese egyben legfőbb riválisa is.
2. Kusza hálók
Liriel Baenre, a sötételf kalandor az intrika és az ármány Kusza Hállójában tér vissza.
Hatalom. Ez a sötételfek végső célja, föld alatti társadalmuk mozgatórugója. Liriel Baenre sosem becsülte sokra népe kielégíthetetlen hatalomvágyát, de még ő is elhagyta ősi otthonát, hogy mágikus hatalomra tegyen szert. Mikor egy régi könyvből megtudja, hogyan viheti a felszínre sötét mágiáját, útra kel, hogy új kalandokat keressen. De semmi sem készítheti fel a hatalom valódi természetére: a borzalmas felelősségre és az elképzelhetetlen kísértésre.
A Koponyák Városa sötét járataiból indul Ruathym szent földje felé. Rashemeni Fyodorral, a berszerker harcossal keresi rég áhított célját A háború viharfellegei gyűlnek köréjük, amint a két ősi ellenség; Ruathym és Luskan egymásnak esik. A misztikus Kraken Szövetség is bekapcsolódik a harcba, mégpedig Luskan oldalán. Ruathym barbár tengeri harcosai nem tudják kibogozni az ármány kusza hálóját, mellyel körbefonták féltett szigetüket. Végső kétségbeesésükben egy menzaberranzani sötételf eszére, és egy berszerker erejére bízzák magukat.
Háború tör ki a jeges tengeren és a titkos termekben, ahonnan a szálakat mozgatják. Lirielnek le kell győznie egy régi ellenfelet, el kell fogadnia, hogy halálos hatalommal bír legjobb barátja felett, és saját sötét természetével is meg kell békélnie.
3. Széljáró
Liriel Baenre és társa, rashemeni Fyodor ismét kénytelen nekivágni a hatalmas Faerűnnek. Úti céljuk ezúttal Fyodor szülőföldje, ahova vissza kell juttatniuk a rashemeni boszorkányok egyik féltve őrzött kincsét: a Széljáró amulettet. Minden lépésüket ellenség figyeli, mivel Vhaeraun és Lolth, a két sötételf isten követői szorosan a nyomukban vannak. De még ha eléri is úti célját a furcsa páros, nem lesz biztonságban, hiszen a rashemeni boszorkányok között sötételf Liriel halálos ellenségnek számít. Csak egyetlen remény van: a drow hercegnőnek álruhát öltve, rashemeni boszorkányként kell élnie. Ám egy apró hiba is halálos lehet.
Királyok és tanácsadók - sorozat:
1. Varázskopó
Valaki m疊i疱al sz・etik.
Valaki an駘k・.
Matteo, Halruaa uralkod疣ak tan當sada az utbiak k・tartozik. Eg駸z 駘et騁 az igazs疊nak szentelte – am刕 r・nem 饕red, hogy tal疣 m馮iscsak lakozik benne egy szikr疣yi m疊ia. Egy csavargal az oldal疣 menek・nie kell a titokzatos T疵sas疊 elől. Útja Akhlaur rettenetes mocsarába vezet, ahol rá kell lelnie önnön igazságára és szembeszállnia a szörnyeteggel, mely még rémálmainál is iszonyatosabb. Ám nyomában valami még borzasztóbb lohol: a mágia könyörtelen inkvizítora, a varázskopó.
2. Varázskapu
A harc v馮et 駻t. Van, aki hazat駻, de van, aki bossz偀 esk・zik.
A hős megnyert駝 a csat疸 Akhlaur mocsar畸an, 駸 elv疝nak 偀jaik. Egyik・ egy var痙sl・tan咜v疣y疼l szegődik, 駸 megpr疝ja kider咜eni sz疵maz疽a k・m駭yeit. M疽ikuk visszat駻 a kir疝ynő szolg疝at畸a, ahol r・kell dbennie, hogy semmi sem az, aminek l疸szik. A var痙skop・megszik, 駸 仼 erőre kap. Sosem feledi, hogy kik fosztották meg hatalmától, és bosszút esküszik. Kiderül, hogy Akhlaur mocsara csak a kezdet.
3. Varázslóháború
A veres馮 haragot sz・, a gyűlölet bosszút.
Halruaa tanácsosai ismét legyőzték Akhlaurt, a nagy hatalmú varázslót. A birodalom újra biztonságba került. De a győzelemnek iszonyatos ára van. Az agg király meggyengült, hatalma elenyészett. Matteo, Zalathorm főtanácsosa a kötelesség és az érzelmei közt őrlődik. Czigan, Akhlaur mocsarának hőse egy sötét világba kerül, ahonnan talán nincs is visszaút. A háttérben pedig Akhlaur és új szövetségese, a varázskopó, új tervet sző.
A sorozat-ok letöltése itt:
Letölt